.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دیدار اعضای ستاد یادواره سردار شهید طوسی با نماینده ولی فقیه
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر معرفی شهدای شاخص استان گفت: یادواره های شهدا راهی برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان است.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه یکشنبه در دیدار اعضای ستاد یادواره ۴۳۵ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر 25 کربلا با تاکید معرفی شهدای شاخص مازندران در کشور اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان انقلاب برای دوری نوجوانان و جوانان از راه و روش شهدا است و برگزاری این یادواره‌ها در حقیقت راهی برای مقابله با تهاجم نرم دشمنان است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و ایثار مردان و زنان بی‌شماری است که با گذشتن از جان شیرین خود، عظمت و عزت را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه سردار «محمدحسن قاسمی طوسی» یکی از همان مردان دلیر این سرزمین از روستای طوس‌کلای نکا در شرق مازندران است که در عرصه دفاع از این آب و خاک جانانه در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستاد و به درجه رفیع شهادت نائل شد، افزود: با توجه به وضعیت نارنجی کرونایی شهر لازم است این مراسم به‌صورت محدود و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

آیت الله لائینی تصریح کرد: شهدای شاخص مازندران باید در کشور معرفی شوند و ما سال‌ها است که شاهد برگزاری مراسم یادواره شهدا در شهرستان شهیدپرور نکا هستیم و در این مراسم افتخارمان این است خاطرات شهدا را مرور می‌کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.979 seconds.